Princess 142387

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 142387 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

simoneh20 14-12-2009
Geschreven voor: Princess 142387

Broodrooster in huis sinds paar maand.
Prima apparaat. Roostert prima.
En ach dat brood afsnijden vind ik niet zo erg. In de vorige had ik t zelfde. Ik maak er geen probleem van.
Mooi apparaat om te zien.
Werkt prima!

zoe 21-02-2009
Geschreven voor: Princess 142387

wij hebben deze broodrooster een 5 a 6 jaar gebruikt en zijn er over het algemeen vrij tevreden over (afgezien dat hij nu, te snel naar mijn mening, stuk is) Wij gebruikten hem op een vrij lage stand en duwden hem opnieuw omlaag als het brood nog niet genoeg getoast was naar onze zin.Daaraan heeft hij ook zijn geest gegeven, de veer (of wat het ook is)is op een bepaald moment geknakt.Hij werkt goed voor ontdooien van brood, toasten van broodjes en stukken frans brood, tosti's maken gaat ook goed vinden wij.
ik snap de negtieve kritiek daaromtrend niet goed.
wij zijn vooral gevallen voor de design, en zijn tevergeefs op zoek naar een waardige vervanger.
ik moet eerlijk zeggen dat ik wat verschiet als ik de prijs hier zie, ik vermoed dat die 5 a 6 jaar geleden niet zoveel heeft gekost, of het moet zijn dat ik in een gulle bui was ;-))

AgnesPC 19-12-2008
Geschreven voor: Princess 142387

Mooi geroosterd brood aan beide zijden als je ze roostert in de (tosti)houders.
Tosties met ham en kaas gaan ook perfekt.
Zorg ervoor (maar dat lijkt me logisch) dat de kaas niet buiten de tosti uitsteekt.
Dan heeft men ook nooit achtergebleven gesmolten kaas.
Het apparaat wordt geleverd met een goed schoonmaakdoekje,waarmee de broodrooster mooi glimmend te houden is.
In het begin even uitproberen welke stand je moet hebben.
Met ingevroren brood lukte het goed met stand 2 (middelste stand).
Bij een tosti kan het een tikje hoger.

Remaco 03-07-2008
Geschreven voor: Princess 142387

De openingen van dit rooster zijn voor sommige sneden brood te klein dus randen afsnijeden. Roosteren van één sneetje per opening, resultaat: één zijde geroosterd andere zijde amper dus omkeren en nogmaals. Bij automatisch afslaan en houders springen op dan zit regelmatig het brood klem onder de rand.
Wel was het mogelijk om tosti's te maken maar hierbij de zelfde problemen. De laatste maand sloegen bij het omlaag duwen van de houders middels de beugel de stoppen steeds door. Toch enige jaren goed gegaan. Het apparaat is niet zelf te repareren/openen. Geen aanrader!

Pien en Co 26-03-2007
Geschreven voor: Princess 142387

9 maanden gebruikt met veel gemopper: je krijgt een geroosterde snee er niet fatsoenlijk in, want past niet (let wel standaard broodformaat past er niet in!) en daarna er niet meer uit, want blijft onderin hangen, zelfs op de laagste stand brandt brood aan. Dit huwelijkskado (reden waarom we het zo lang geprobeerd hebben) is nu dus op de schroothoop beland. Hij werkt nu helemaal niet meer...
De zogenaamde extra gebruiksmogelijkheden met tostihouder (niet aan te raden want alles koekt aan) en baguette-houder (werkt niet naar behoren, want stokbrood valt er af) zijn eveneens waardeloos. Dan zit er ook nog een zeer onhandige klep op om dicht te kunnen doen want dan zou er geen stof in komen...Die klep zorgt voor ongemakken bij het reinigen en leeghalen dus wat heb je daar nu aan? Op naar de volgende broodrooster!